KLM Royal Dutch AirlinesSkyTeam Airline Alliance
Home
Min Resa
Incheckning
COVID-19
Information

Återbetalning och ersättning

Resplaner kan ibland förändras oväntat. Om din flygning försenades eller blev inställd, eller om ditt bagage försenades eller skadades, kan du vara berättigad till en återbetalning i pengar eller ersättning.

COVID-19

Våra återbetalnings- och ersättningspolicyer har ändrats på grund av COVID-19.

  • Se de senaste COVID-19-uppdateringarna

Flygningar

Återbetalning i pengar

Om du vill få tillbaka dina pengar förklarar vi vår policy: när du är berättigad och hur du begär det.

Ersättning

Blev din flygning inställd, försenad eller ombokad? Du kan vara berättigad till ersättning.

Extraval

Återbetalningar för extraval

Har du bokat ett extraval och inte använt det? Be om en återbetalning.

Ersättning för ditt bagage

Vad för ersättning och återbetalningar vi erbjuder för försvunnet eller skadat bagage.

Läs mer om

Avbokning av en flygning

Vad du ska göra om du vill avboka (en del av) din resa.

Ändra en flygning

Hur du ändrar ditt resedatum, din avgångstid eller destination.

Försvunnet bagage

Saknat bagage vid ankomst? Kontrollera hur du rapporterar ditt bagage och får tillbaka det.

Öppnas i nytt fönster

Kontakta oss

Alla kontaktalternativ

Om KLM

Företag
Nyhetsredaktion
Hållbarhet
Karriärer
Partners
Dotterbolag

Deals

All deals
Flying Blue discounts

Mer om KLM

Nyhetsbrev
KLM:s blogg
iFly Magazine
Varför välja KLM
KLMs Delft Blue-hus

Ladda ner appen

Nedladdningsknapp för App StoreNedladdningsknapp för Google Play
  • Juridisk information
  • Sekretesspolicy
  • © 2022 KLM
Home
Min Resa
Incheckning
COVID-19
Information